Saturday 17 November 2012

Skin Care Product

Skin Care Product
Botanical Customized Skin Care - dapatkan kecantikan anda di alam semulajadi




Setiap produk dalam Koleksi Mary Kay Botanical Customized Skin Care mengandungi kompleks Bio-Enriched eksklusif kami, suatu sebatian ramuan berkhasiat yang mengandungi ginseng, buah delima dan oat. Ia diformulasikan untuk jenis kulit anda yang kering, normal dan berminyak - pembersih, masker, penyegar dan pelembapnya untuk bertindak memberikan apa yang benar-benar diperlukan untuk menyeimbangkan kulit anda dengan cantik.
Formula 1 - Untuk kulit kering, hibiscus ditambah kepada semua produk Formula 1 kerana faedah antioksidan dan anti peradangannya untuk melegakan rasa ketat dan kemerahan.
Formula 2 - Ekstrak putih pokok bic ditambah kepada semua produk Formula 2 untuk memastikan kulit berada dalam keseimbangan yang cantik kerana ia meningkatkan proses semulajadi kulit untuk memberi tenaga dan mencergaskan semula kulit.
Formula 3 - Untuk kulit berminyak, witch hazel ditambah ke dalam semua produk Formula 3 untuk mengawal penghasilan minyak sebagai busa lembut. Dengan mengandungi taninnya yang tinggi, ia membantu mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.
Kajian dari pendapat pengguna yang menyertai ujian selama 2 minggu :

  • 84% - wanita berkulit kering mengalami kulit yang lebih lembut
  • 94% - wanita berkulit normal menyaksikan kulit yanh kelihatan sihat
  • 81% - wanita berkulit berminyak mengalami kulit yang seimbang
 
 
 
SET BOTANICAL
Cleanser RM65
Freshner RM65
Mask RM75
Moist RM80
 

No comments:

Post a Comment