Sunday 24 February 2013

ESRS

Saya baru join ESRS pd 9 & 10 februari yang lalu,,sebenarnya dh pergi ESRS pada 22-23/12/2012,,tapi x sempat habis,,pukul 4.45 ptg(1st Day),dapat call bapa mertua meninggal kat Chemor(asben saya org Chemor,Ipoh),,Jadi bergegas ke sana,,Syukur,,pada 9-10 feb,,ESRS buat kat KB,,sempat la saya join dan sempat dapat Voucher RM200...Aa itu ESRS?
Kursus ESRS (Essential Step to Reach Success) adalah suatu program paling tepat bagi mempelajari asas perniagaan dalam mencapai matlamat setiap Beauty Consultant Mary Kay
APA ITU ESRS?
Ia adalah program selama dua hari yang menekankan pengetahuan dan kemahiran perniagaan bagi membantu memulakan bisnes. Melaluinya, kita akan dapat:-
1) Mengenali siapa Mary Kay
2) Meneroka dan merealisasikan impian
3) Menjual produk Mary Kay
4) Kenalpasti Jenis Kulit saudari
5) Mengetahui Produk Mary Kay
6) Pengurusan Bisnes
7) Pelan Tindakan
Apakah Faedahnya?
Di hujung kursus dua hari ini, setiap BC akan menerima:-
Hadiah istimewa selepas melengkapkan tugasan
Sijil Tamat Program
Pin ESRS yang eksklusif
Baucer bernilai RM200 (boleh ditebus semasa membuat belian)
Memang berbaloi-baloi,,banyak ilmu yang dapat
Saya Beauty Consultant yang bergerak aktif di Sekitar Kelantan & Terengganu,,untuk cuba produk(free sample dn free trial),,blh sms saya di 012-6854585

No comments:

Post a Comment