Wednesday 12 December 2012

ANDA SUKA PADA KECANTIKAN,,JOM CANTIK DIRI SENDIRI,,CANTIKKAN ORANG LAIN SAMBIL MENAMBAH PENDAPATAN

Adakah anda sedang mencari peluang kerjaya part time @ full time?
Adakah anda bosan dengan kerja anda sekarang?
Adakah anda inginkan sebuah kerjaya yang fleksible?
Adakah anda inginkan sebuah kerjaya yang boleh memberikan pendapatan setanding CEO?
Adakah anda sukakan kecantikan?
Adakah anda merasa puas hati bila dapat mencantikkan orang lain dan diri sendiri? Saya ingin mempelawa anda untuk menyertai MARY KAY dan menjadi Beauty Consultant secara part time @ full time.
Kerjaya ini telah memberikan saya kehidupan yang lebih menggembirakan, masa yang lebih fleksible, kenalan yang ramai dan pendapatan yang lumayan.
Syarat untuk menjadi seorang Beauty Consultant Mary Kay adalah anda perlulah berumur 18 tahun ke atas dan terbuka kepada sesiapa sahaja tidak kira surirumah sepenuh masa, bekerja mahupun student. Namun begitu, untuk menjadi seorang Beauty Consultant Mary Kay yang berjaya, anda haruslah proaktif, sukakan cabaran, berwawasan dan sentiasa berfikiran positif
Dengan pendaftaran sebanyak RM180 anda akan menerima sebuah beg Starter Kit yang bernilai RM540 berserta dengan barang untuk SkinCare Class. Antara produk yang ada di dalam Starter Kit tersebut adalah :-
Produk TimeWise (antipenuaan) – Cleanser, Moisterizer
Sebuah bag Mary Kay
2 TimeWise Liquid Foundation
Sample product – set TimeWise, Cleanser, Moisterizer, Day & Night Solution,
Lipstcik.
Facial tools – Facial Cloth dan cermin
Manual & Product Guide NI BUKAN MLM!!
Jangan lepaskan peluang yang HEBAT ini dan JANGAN LIMITKAN HIDUP ANDA!! TIADA PENIPUAN!!!!
Sekiranya anda berminat, boleh hubungi saya :- Halina Amir (independent beauty consultant) 012-6854585
Saya beroperasi di kelantan..tapi saya sentiasa bergerak sekitar Semenanjung,,so blh calling2 saya

No comments:

Post a Comment